A formación do profesorado do CPI Don Aurelio de Cuntis dentro do Proxecto Abalar

En cada centro debemos deseñar un plan de formación do profesorado dentro do Proxecto Abalar.

Gustaríame que o profesorado adquirise competencias nos aspectos que recollo neste esquema:

Formación_Profesorado_Proxecto_Abalar

9 comentarios to “A formación do profesorado do CPI Don Aurelio de Cuntis dentro do Proxecto Abalar”

  1. Tweets that mention A formación do profesorado dentro do Proxecto Abalar « ticblog -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Daniel Veiga and Juanra Sánchez, alber_to. alber_to said: A formación do profesorado dentro do Proxecto Abalar: http://t.co/QMzESGO […]

  2. Mª José Says:

    Me parece interesantisima la formación que propones para el profesorado

    Gracias también por el esquema que has creado y que ofrece la posibilidad de visitar los links a las opciones que propones .

    Saludos

    • Alberto Armada Says:

      Gracias.

      No creas que no se me han ocurrido ya algunas pequeñas modificaciones, pero en lo esencial sería posible así alcanzar unas competencias mínimas para impulsar un cambio educativo.

      Al menos en mi centro procuraré, si me dan tiempo y ocasión, ponerlo en práctica.

      Saludos.

  3. Juan Fdez. Says:

    Pois eu algún axuste si que faría: por exemplo antes que hot potatoes, creo que ben podería estar Ardora… pero sobre todo, sobre todo, boto moi en falta un apartado para a atención á diversidade, as ANEAE, a discapacidade, a orientación…

    • Javier Says:

      Totalmente de acordo con Juan. Ademais incluiría unha plataforma para educación a distancia potente (como Moodle) e no enfoque pedagóxico incluiría o construtivismo -mellor socioconstrutivismo- e traballo colaborativo.

      • Alberto Armada Says:

        Xa temos o moodle dentro das webs dinámicas. De todos xeitos, Twiducate e Edmodo son bastante máis interesantes para potenciar a interacción, a creatividade e o traballo colaborativo. O construtivismo, claro, é fundamental. A incorporación das TIC non vai esquecer, senón potenciar, a atención á construción activa e participativa do coñecemento por parte do alumnado.

        Grazas por comentar. Saúdos.

    • Alberto Armada Says:

      Grazas polo comentario. A min gústame máis LIM que Ardora e penso que hotpotatoes pode ser útil para a avaliación. Por suposto, a formación en cada centro será consensuada por todo o profesorado que participa nela. Así está sinalado, penso que con moito acerto, no proxecto Abalar. Tamén o profesorado de orientación asistirá a esta formación, repercutindo deste xeito no centro educativo no seu conxunto. Teño entendido que a Consellería vai potenciar a atención ás necesidades que apuntas.

      Un saúdo.

  4. Íñigo Barreiro Says:

    Totalmente de acordo con todo o dito. Nós tamén temos que plantexar as necesidades de formación Abalar para o profesorado e eu estou pensando precisamente nesas ferramentas, posiblemente engadindo algún servizo web2.0 máis. Noraboa polo mapa conceptual.

    • Alberto Armada Says:

      Grazas, Íñigo. A ver se entre tod@s conseguimos que este primeiro ano de Escola 2.0 en Galicia sexa o máis produtivo posible.

      Saúdos.


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